Årets baby 2009

I veckan blev JMW ”Årets Byrå 2009”

Grattis!

Åh, tack!

Ja, det är grymt kul. Se så glada vi blev:

Det här är Björn, Anna-Lena och jag. Champagnen som jag håller i famnen fick jag av Anna Anka (det sades att Anka var där i egenskap av PR succé – men jag tror hon var där som en symbol för ankdammen):

Tyvärr fick jag inte dricka den på kvällen. Lille gubben var hemma och gallskrek efter dubbla vaccin. Så jag hoppade direkt från scenen in i en taxi. Men vad gör väl det?  Är alldeles för gammal för sådana här kalas. Eller för intelligent.

Hector sov gott när jag kom hem. Ida hade drogat honom med Alvedon och en matsked Talisker. Men på morgonen när vi åt frukost berättade jag om vinsten. Och Hector blev överlycklig, kanske förstod han att det här sannolikt skulle komma att påverka det framtida arvet. Så han insisterade på att åka in till JMW och ge chefen en kram. Sött.

Här har han just föreslagit ett lönelyft för pappa. Se hur Björn skrattar.

Etiketter:

6 svar to “Årets baby 2009”

  1. Elisabeth Torkkeli Says:

    GRATTIS Joakim och grattis till priset du är bäst sååååå bra kram Elisabeth och Lennart.

  2. ilprofessore Says:

    Tack! Men vill poängtera att det inte bara är min förtjänst! Ida och Hector har hjälpt till! Kram.

  3. maloki Says:

    Vackert. 🙂 Grattis!
    och enormt söt baby 😉

  4. Mellan Says:

    Jag tycker fabrorn Hector kramat verkar hyvens.

  5. Pernilla Says:

    WOW GRATTIS!

Kommentera

