NK

Jag avskyr har svårt för ”bloggare” som ber om ursäkt för att de inte skrivit på länge. I 99,9 fall av 100 är det ingen som bryr sig.

Så det tänker jag inte göra.

Men själv tycker jag det är lite tråkigt att jag inte lagt upp några bilder på länge, eftersom jag är så infernaliskt stolt över vår lilla son.

Idag tog vi en premiärtur på stan med barnvagnen. Intelligent. Julhandel. Löning. Helg.

Inne på NKs sko- och väskavdelning fick vi lite lugn och ro och ett par fina stövlar till Ida.

Junior sov som en kapitalist.

Ett svar to “NK”

  1. deeped Says:

    Han är föga impad.

Kommentera

