Junior på Twitter!

Samma dag som Junior föddes fick pappa ett sms från Elias Betinakis, en av pappas närmsta vänner och fd kollega.

(Elias är bäst i Sverige på att tänka smart. Han är också smått fanatisk vad gäller allt ”det nya”. Till exempel allt som trillar ut ur Big Brother företaget Google. Och allt sådant som har med kontakt med andra människor att göra, men där man slipper fysisk kontakt. Det vill säga sociala medier. Exemplevis Twitter.)

Sms:et löd: ”Nu har Hector fått två presenter av mig. Google och twitterkonton. Du vet lösenordet!”

Självklart visste jag lösenordet, men det är på så avancerad ”humor”-nivå att det skulle ta 24 spaltmeter att förklara.

Så jag nöjer mig med att presentera vår sons närvaro på… da da da… Twitter!

Som ni ser följer han (tydligen) redan tre personer:

Elias Betinakis

The Swedish Wire (min vän Johans fantastiska nättidning)

• Harvard Business Publication

Ska bli intressant att se hur detta utvecklas!

Tack farbror Elias!

Etiketter: ,

Kommentera

